Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Нова пошта• у поштомат - від 50 грн • у відділення по Україні - від 50 грн • адресна доставка по Україні кур'єром - від 85 грн Терміни доставки 1-3 днів Всі замовлення при відправці ретельно перевіряються і страхуються на повну вартість. У випадку пошкодження ви маєте право висунути претензію компанії-перевізнику і вимагати відшкодування збитків. Замовлення, що оформленні до 14:00 відправляються в день оформлення.
Способи оплати
- Пром-оплатаПром-оплата - безпечна оплата карткою при оформленні замовлення. Продавець отримує гроші лише після того як покупець забрав своє замовлення у відділенні "Нова Пошта"
- Оплата на рахунокОплата на рахунок
- 🟡 Оплата на рахунок IBAN або на картку ▪ ЗВ'ЯЖІТЬСЯ ЗІ МНОЮ▪ хочу обговорити деталі замовлення
- ⚪ У нас в офісі (для самовивозу)
- 🔵 Безготівковий розрахунок (для организацій з ПДВ)Оформіть замовлення та в коментарі до замовлення вкажіть назву компанії та код ЄДРПОУ. Ми сформуємо рахунок-фактуру та відправимо його копію рахунка електронною поштою.
Гарантія:
1. Гарантійний термін – термін, протягом якого можуть здійснюватися безкоштовне повернення чи заміна товару.
2. У здійсненні гарантійного обслуговування може бути відмовлено за:
• відсутність гарантійного талону;
• недотримання правил зберігання, введення в експлуатацію та/або використання товару;
• використання товару не за призначенням;
• використання з товаром нестандартних та/або неякісних витратних матеріалів, елементів живлення, приладів, вузлів, деталей, комплектуючих;
• виявлення механічних чи інших пошкоджень товару, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб;
• потрапляння всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виявлення екстремальних температур;
3. Гарантія не поширюється на:
• передчасне знос елементів товару у разі перевищення норм звичайної експлуатації, і навіть корпусних елементів переносних товаров;
2. У здійсненні гарантійного обслуговування може бути відмовлено за:
• відсутність гарантійного талону;
• недотримання правил зберігання, введення в експлуатацію та/або використання товару;
• використання товару не за призначенням;
• використання з товаром нестандартних та/або неякісних витратних матеріалів, елементів живлення, приладів, вузлів, деталей, комплектуючих;
• виявлення механічних чи інших пошкоджень товару, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб;
• потрапляння всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виявлення екстремальних температур;
3. Гарантія не поширюється на:
• передчасне знос елементів товару у разі перевищення норм звичайної експлуатації, і навіть корпусних елементів переносних товаров;